12 ushqime kundër plakjes që e ngadalësojnë atë

Si ta përdorim ushqimin si ilaç kundër plakjes.
Të gjithë kemi parë njerëz në të 60-at që duken 20 vjet më të rinj. Ne kemi
parë gjithashtu njerëz në të 40-at që duken sikur janë 60 vjeç. Por çfarë i
shkakton ndryshimet në mënyrën se si ne plakemi?
Shumë njerëz plaken më shpejt sesa duhet, dhe në pjesën më të madhe,
shkaktohet ose nga stresi emocional ose nga mosngrënia e llojit të duhur të
ushqimit. Dhe sipas Dr. Josh Axe, një doktor i mjekësisë natyrore dhe
nutricionist klinik, përcaktuesit kryesorë të plakjes kanë të bëjnë me dietën,
toksicitetin dhe gjithçka që hani çdo ditë.
Përdorimi i ushqimit si ilaç kundër plakjes është shumë i mundur. Përmes
hulumtimeve, disa lloje të veçanta ushqimesh ndihmojnë në ngadalësimin e
plakjes. Këtu janë dymbëdhjetë prej tyre.
Mjedrat
Mjedrat janë të pasura me aminoacide, glucide, oligo-elemente dhe klasa të
ndryshme të komponimeve fenolike me kapacitet antioksidues, të cilat, sipas
Dr. Josh Axe, janë treguar se luftojnë kancerin e lëkurës dhe plakjen e
hershme. Boronicat përmbajnë gjithashtu bioflavonoidë dhe resveratrol, të
njëjtat antioksidantë që gjenden në lëkurën e njerëzve që plaken mirë.
nëse doni të plakeni më ngadalë, keni nevojë për më shumë kolagjen, më
shumë antioksidantë, më shumë qeliza burimore dhe duhet të reduktoni
inflamacionin. Këta janë disa nga faktorët kryesorë që trupi juaj duhet të
plaket më ngadalë. Dhe manaferrat mjedra,frutat e pyllit janë një nga
mbretërit e antioksidantëve nga frutat.


Avokado
Avokadot janë të pasura me acide yndyrore anti-inflamatore dhe të pasura me
vitaminë A, e cila mund të na ndihmojë të heqim qelizat e vjetra të lëkurës,
duke mundësuar që lëkura e re të shkëlqejë.
Avokadot gjithashtu përmbajnë karcinoidë të cilët mund të ndihmojnë në
mbrojtjen e lëkurës tuaj nga rrezet e dëmshme të diellit, bllokojnë toksinat
dhe ulin rrezikun për të marrë forma të caktuara të kancerit. Siç shkruante
Sara Lindberg BS, MEd në Healthline,
“Yndyrnat, komponimet dhe vitaminat që gjenden në avokado mund të
ndihmojnë në përshpejtimin e riparimit të lëkurës dhe përmirësimin e
kushteve kronike të lëkurës si ekzema dhe aknet.”


Papaja
Papaja ka reputacionin e një superushqimi sepse është e pasur me
antioksidantë, për të cilat studimet kanë treguar se ndihmon në reduktimin e
shenjave të plakjes. Sipas një studimi të vitit 2013, ai përmban vitaminë A, e
cila ndihmon shikimin tuaj, vitaminë C e cila është e mrekullueshme për
sistemin imunitar dhe lëkurën, vitaminë K që ndihmon zemrën dhe vitaminë E
që është një antioksidant që ndihmon jo vetëm lëkurën tuaj, por edhe
shëndetin e gjakut, syve dhe trurit tuaj.
Gjëja më e mirë për papaja është se ajo përmban një enzimë tretëse të quajtur
papain, e cila ka më shumë përfitime kundër plakjes dhe njihet gjithashtu si
një nga ushqimet më të mira anti-inflamatore.


Arra
Për shkak se arrat kanë formë natyrale si truri i njeriut, shumica e njerëzve në
mënyrë intuitive kanë supozuar se do të kenë efekte të mira në tru. Dhe kishin
të drejtë.
Arrat janë veçanërisht të mira për trurin tuaj për shkak të proteinave dhe
acideve yndyrore omega-3 që ato përmbajnë. Ngrënia e një grushti arra çdo
ditë do t’ju sigurojë dozën e duhur të acideve yndyrore për të rritur
jetëgjatësinë tuaj të përgjithshme. Për më tepër, omega 3 dihet se ndihmojnë
në mbajtjen e trurit tuaj të ri, duke parandaluar shfaqjen e demencës.
Arrat janë gjithashtu të mira për zemrën, sepse ato mund të përmirësojnë
kolesterolin tuaj dhe të zvogëlojnë rrezikun e sëmundjeve të zemrës.


Çaji jeshil
Çaji jeshil është i pasur me çdo oksidant që ndihmon qelizat të luftojnë
dëmtimet që mund të shkaktojnë plakje të parakohshme ose të rrisin rrezikun
e disa sëmundjeve. Ai është i ngarkuar me lloje specifike të antioksidantëve të
quajtur polifenole, të cilët mund të luftojnë kundër sëmundjeve të zemrës,
inflamacionit, insulinës dhe diabetit.
Për më tepër, polifenolet dihet gjithashtu se nxisin proteinën kryesore në
lëkurë të quajtur kolagjen dhe gjithashtu reduktojnë pamjen dhe shenjat e
tjera të plakjes së hershme.


Rrushi
Kjo mund të befasojë shumë njerëz. Por e vërteta është se konsumimi I tij I
perhershem mund të ketë disa përfitime, veçanërisht kur bëhet fjalë për t’ju
mbajtur të rinj. Resveratroli është një antioksidant që gjendet ne rrush dhe
hulumtimet tregojnë se mund të na mbrojë kundër kancerit, diabetit dhe
sëmundjeve të zemrës.
Kur bëhet fjalë për antiplakjen, resveratroli mund të ndihmojë në aktivizimin
e proteinës së lidhur me jetëgjatësinë e quajtur sirtuin 1. Dhe sirtuina 1 mund
të përmirësojë ndjeshmërinë ndaj insulinës dhe funksionin e mitokondrive, të
cilat mund të ndryshohen me kalimin e moshës.


Patate e ëmbël
Patatja e ëmbël është një alternativë e shëndetshme dhe e shkëlqyer për
patatet tuaja mesatare kur dëshironi diçka të shijshme. Ai përmban beta-
karoten dhe trupi juaj e konverton beta-karotenin në vitaminë A, e cila rrit
qelizat e lëkurës tuaj, duke nxitur elasticitetin, duke inkurajuar rritjen e
qelizave të reja të lëkurës dhe ju lë me lëkurë më të re, më të butë dhe më të
lëmuar.


Perimet kryesish jeshillëqet
Shumë perime përmbajnë antioksidantë që mund t’ju mbrojnë kundër
sëmundjeve të dëmshme si kanceri, sëmundjet e zemrës dhe katarakti me
kalimin e moshës.
Në një studim, studiuesit zgjodhën më shumë se 700 gra japoneze dhe matën
elasticitetin e lëkurës së tyre dhe cilësitë e tjera të lëkurës. Studiuesit zbuluan
se ata që hanin më shumë perime jeshile dhe të verdha kishin më pak rrudha
sesa ata që nuk hanin. Dhe kjo për shkak se perimet janë të ulëta në kalori dhe
të larta në lëndë ushqyese që i nevojiten trupit, veçanërisht nëse dëshironi të
dukeni të rinj.


Vaj ulliri ekstra i virgjer
Vaji i ullirit ka reputacionin si një nga burimet më të shëndetshme të yndyrave
në planet. Studimet sugjerojnë se përdorimi ekskluziv i vajit të ullirit në
kuzhinën tuaj ndikon në plakjen e suksesshme, veçanërisht në mesin e
individëve të moshës mbi 70 vjeç.
Vaji i ullirit ju mbron nga një gamë e gjerë sëmundjesh të lidhura me moshën
si sindroma metabolike, kanceri dhe presioni i lartë i gjakut. Është i
shkëlqyeshëm edhe për lëkurën pasi përmban rreth 73% yndyrë të pangopur,
e cila ndihmon në ruajtjen e qëndrueshmërisë dhe elasticitetit të lëkurës tuaj.


Shegë
Kur bëhet fjalë për antioksidantët, shega mund të ketë përparësi ndaj çajit
jeshil. Me kalimin e moshës rritet rreziku për të marrë sëmundje si kanceri i
zorrës së trashë. Shega mund të përmirësojë gjendjen e njerëzve që vuajnë
nga ky lloj kanceri. Kur bëhet fjalë për përfitimet e saj të përcaktuara nga
mosha, shega mund t’ju mbrojë nga rrezet e dëmshme të diellit. Mund të
riparojë lëkurën e dëmtuar dhe gjithashtu të rrisë prodhimin e kolagjenit nga
trupi.


Erëza
Erëzat i shtojnë shije dhe përfitime shëndetësore çdo vakti. Ata gjithashtu
kanë disa cilësi të përcaktuara nga mosha. Era e kanellës është e këndshme
dhe duhet ta shtoni më shpesh në dietën tuaj. Pse? Kanella është treguar se
rrit prodhimin e kolagjenit në lëkurën tuaj, duke e bërë atë më të fortë dhe më
rinore. Sipas HealthLine,
“Një dietë e pasur me antioksidantë nga kanella – mund të mbështesë
shëndetin e lëkurës duke luftuar radikalet e lira. Radikalet e lira përndryshe
mund të dëmtojnë qelizat e lëkurës dhe të përshpejtojnë shenjat e plakjes si
rrudhat dhe uljen e elasticitetit të lëkurës.”
Kapsaicina dhe I ftohti mund të ndryshojnë disa nga ndryshimet e lidhura me
moshën që ndodhin në qelizat e lëkurës. Specat e kuq përmbajnë gjithashtu
antioksidantë të njohur si karotenoidë dhe vitaminë C. Dhe sipas hulumtimit,
gratë e moshuara që konsumonin antioksidantë që përfshinin vitaminën C
kanë reduktuar rrudhat e fytyrës.
Një tjetër erëz që ndihmon në zgjatjen e shenjave të plakjes është xhenxhefili.
Ai përmban një përbërës të quajtur gingerol dhe ky përbërës mund të
zvogëlojë shfaqjen e njollave të moshës që shfaqen kur lëkura jonë dëmtohet
nga rrezet e diellit.


Lëng kockash
Lëngu i kockave bëhet nga zierja e kockave nga vaktet tuaja të mbetura. Për
shembull, mund të bëni lëng kockash nga kockat e mbetura të pulës ose
kockat e peshkut apo vicit.
Gatimi i kockave lëshon lëndët ushqyese të tij në supë. Lëngu i kockave më pas
jep një nxitje të kolagjenit, i cili, siç e dini tani, ndihmon lëkurën tuaj të
qëndrojë e fortë dhe të luftojë rrudhat. Shumë kremra kundër plakjes
përmbajnë kolagjen për një arsye.
“Ndërsa plakeni, trupi juaj prodhon më pak kolagjen… Pra, kur lëkura juaj
fillon të ulet, kjo është për shkak se trupi juaj nuk prodhon aq shumë kolagjen.
Kolagjeni është ngjitësi që mban trupin tuaj të bashkuar.”
Ushqimet kundër plakjes ofrojnë lëndë ushqyese bazë që na duhen për të
pasur një jetë të shëndetshme. Arsyeja kryesore që ndihmojnë në luftën
kundër plakjes është se, para së gjithash, ato janë të mira për shëndetin tonë.
Dhe pjesa më e mirë është se ato janë ushqime normale, natyrale që mund t’i
gjejmë rreth nesh. Në afat të shkurtër, ndikimi i tyre mund të mos jetë i
dukshëm, por si çdo zakon tjetër i përditshëm, efektet e tij në afat të gjatë janë
të mëdha.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: