14 mjete shërimi natyrale të gripit, përfshirë ushqimet më të mira.

Nga Altin Joka

Çdo sezon, gripi prek mesatarisht rreth 8 deri 15 përqind të popullsisë. Dhe numrat mund të jenë edhe më të lartë për njerëzit asimptomatikë.
Fëmijët ka më shumë të ngjarë të sëmuren nga gripi, por njerëzit me një sistem imunitar të ulet ose mungesa të lëndëve ushqyese mund të jenë gjithashtu më të prirur për të kapur virusin. Stresi, mungesa e gjumit dhe ekspozimi ndaj toksinave mund të përkeqësojnë simptomat e gripit.
Për fat të mirë, ka ilaçe natyrore të gripit që mund të ndihmojnë në rritjen e sistemit tuaj imunitar për të luftuar gripin ose për të lehtësuar simptomat.
Shenjat dhe simptomat e gripit mund të përfshijnë:

  • Ethe
  • Kollitja
  • Hunda e lëngshme
  • Dhimbje të muskujve ose trupit
  • Dhimbje të fytit
  • Dhimbje koke
  • Lodhja
  • Të vjella
  • Diarre
cold/gripi


Pra, si mund të shpëtoni nga gripi I natyrshëm? Ilaçet shtëpiake për gripin
përfshijnë vitaminat C dhe D, suplemente bimore, vajra esenciale, probiotikë
dhe ushqim të shëndetshëm. Provoni këto ilaçe natyrore të gripit për t’ju ndihmuar në lehtësimin e simptomave tuaja:

  1. Vitamina C (1.000 mg 3-4 herë në ditë)
    Vitamina C ndihmon në funksionin imunitar dhe rrit qelizat e bardha të gjakut.
    Hulumtimet tregojnë se vitamina C ka shkurtuar kohëzgjatjen e ftohjeve dhe
    mund të ulë numrin e ftohjeve te njerëzit fizikisht aktivë.
    Merrni 1,000 miligramë të vitaminës C çdo ditë për të larguar një ftohje ose grip dhe deri në 4,000 miligramë çdo ditë kur po përjetoni simptoma. Për vitaminën C më dietike, hani fruta dhe perime të plota.
  2. Vitamina D3 (2,000 IU në ditë)
    Vitamina D prodhohet në trup nga rrezet e diellit dhe rregullon shprehjen e mbi 2.000 gjeneve, përfshirë ato të sistemit imunitar. Për fat të keq, deri në 90 për qind e njerëzve kanë mungesë të vitaminës D. Hulumtimet e fundit sugjerojnë se nivelet e ulëta të vitaminës D janë të lidhura me nivele më të larta të ftohjes, gripit dhe infeksioneve të frymëmarrjes. Shumë mjekë besojnë se sasitë aktuale të rekomanduara ditore të vitaminës D janë shumë të ulëta dhe se 2,000 njësi sesa 200-400 njësi në ditë është një zgjedhje më e mirë. Ju gjithashtu mund të porosisni komplete testimi në shtëpi për të testuar nivelet tuaja të vitaminës D.
  3. Echinacea (1.000 mg 2-3 herë në ditë)
    Kjo barishte mund të ndihmojë trupin tuaj të luftojë infeksionet, por është më mirë ta merrni në shenjat e para të sëmundjes.Studiuesit zbuluan se ekinacea trajtonte në mënyrë efektive infeksionet e traktit respirator në periudhën afatshkurtër dhe afatgjate.
    Echinacea vepron si një anti -inflamator, i cili mund të ndihmojë në uljen e simptomave bronkiale të ftohjes dhe gripit.
    Preparate të ndryshme kanë përqendrime të ndryshme të ekinaceas. Disa përgatitje dhe doza të zakonshme përfshijnë:
    Tabletat që përmbajnë 6.78 miligram ekstrakt të ekinaceas, dy tableta tri herë në ditë
    900 miligramë tretësirë e rrënjës së ekinacea çdo ditë.
    Pesë deri në gjashtë filxhanë çaj ekineace në ditën e parë të simptomave, dhe më pas 1 filxhan në ditë pas kësaj.
  4. Elderberry (10 ml në ditë)
    Besohet se kjo barishte mund të çaktivizojë virusin e gripit dhe të rrit
    natyrshëm imunitetin. Lulet dhe manaferrat e njomës thuhet se rrisin
    imunitetin, trajtojnë gripin dhe lehtësojnë dhimbjen e sinusit.
    Elderberry duket se sulmon viruset e gripit dhe zvogëlon inflamacionin
    bronkial. Një studim paraprak zbuloi se kur 15 mililitra shurup barishte u mor katër herë në ditë për një periudhë pesë-ditore, ai lehtësoi simptomat e gripit mesatarisht katër ditë më herët sesa ata që merrnin një placebo.
  5. Vaj rigoni (500 mg 2x në ditë)
    Vaji i rigonit ka një efekt të fuqishëm antiviral. Më pëlqen të përdor vajin e
    rigonit për të luftuar infeksionet virale dhe megjithëse nuk ka studime që
    vlerësojnë efikasitetin e rigonit mbi gripin në mënyrë specifike, ekzistojnë
    kërkime që tregojnë vetitë e fuqishme antivirale të vajit esencial.
  6. Zinku (50–100 mg në ditë)
    Zinku ka treguar se mbështet funksionin imunitar për shkak të efekteve të tij antivirale. Funksionon më mirë kur merret në shenjat e para të sëmundjes.
    Zinku mund të zvogëlojë simptomat e virusit të ftohjes, por sasitë e tepërta nuk janë të mira për ju. Tabletat dhe spërkatjet e zinkut nuk duket të jenë efektive.
    Merrni 50–100 miligramë zink çdo ditë për të shmangur ose trajtuar
    simptomat e ftohjes dhe gripit.
  7. Maja e birrës
    Ky suplement popullor përmban vitamina B, krom dhe proteina. Kërkimi në Science Direct përshkruan se përdoret për ftohje, grip dhe infeksione të tjera të traktit respirator. Në peshk, maja e birrës stimulon imunitetin duke ndikuar pozitivisht në mikrobiomën, e cila gjithashtu mund të përmirësojë funksionin e tretjes.
    Hulumtimi i kryer në Qendrën Mjekësore të Universitetit të Miçiganit zbuloi se një suplement i majasë ishte në gjendje të zvogëlojë ashpërsinë e simptomës së ftohjes dhe gripit dhe të çojë në kohëzgjatje dukshëm më të shkurtër të pacientëve.
  8. Vajra thelbësorë për gripin
    Fërkimi i vajit esencial të mentes dhe temjanit në qafë dhe në fund të këmbëve mund të mbështesë natyrshëm mbrojtjen natyrore të trupit, siç tregohet në studime.
    Më pëlqen gjithashtu të përdor vaj karafili për të mbrojtur trupin tim nga
    infeksioni dhe shpejtimi i shërimit nga gripi. Hulumtimet konfirmojnë se vaji i karafilit ka veti antimikrobike dhe antioksiduese.
  9. Kujdesi Kiropraktik për Parandalimin e Gripit
    Gjatë epidemisë së gripit të vitit 1918, pacientët me grip që morën kujdes
    kiropraktik mbijetuan shumë më lehtë sesa ata që nuk morën. Kjo sepse kujdesi kiropraktik fokusohet në shëndetin e sistemit tuaj nervor, i cili mund të ndihmojë në rritjen e imunitetit tuaj.
    Një studim i vitit 2011 tregoi disa premtime për rregullimet e kiropraktikës dhe potencialin e tyre për të ndihmuar në rritjen e imunitetit.
  10. Probiotikët
    Rivendosja e baktereve të dobishme në zorrë mund të ndihmojë në rritjen e sistemit tuaj imunitar në mënyrë të konsiderueshme.
    Një studim laboratorik i kryer në 2017 tregoi se një farë e veçantë e
    probiotikëve, bakteret Bacillus, demonstroi aktivitet anti-gripit, me frenim të plotë të virusit të gripit.
    Një përmbledhje sistematike dhe meta-analizë 2017 e provave të kontrolluara të rastësishme vlerësoi efektet e probiotikëve dhe prebiotikëve në përgjigjen
    imune ndaj vaksinimit të gripit. Rezultatet tregojnë se pjesëmarrësit që morën probiotikë dhe prebiotikë treguan përmirësime të konsiderueshme në normat e mbrojtjes së llojit H1N1 dhe H3N2. Kjo sugjeron që marrja e probiotikëve
    mund të ngrejë imunitetin tuaj.
  11. Merrni Ajër të Pastër
    Ambientet e brendshme të dimrit mund të jenë burim i toksinave dhe
    mikrobeve të përqendruara. Ajri i thatë që thithim ndërsa ngrohim shtëpitë tona gjatë dimrit i bën rrugët e frymëmarrjes më reaktive dhe më të ndjeshme ndaj viruseve.
  12. Pushoni mjaftueshëm
    Studimet theksojnë se gjumi dhe imuniteti jane te lidhur. Gjumi ndikon në sistemin e mbrojtjes së trupit dhe rritja e gjumit ndërsa luftoni një infeksion mund të promovojë mekanizmat tuaj natyrorë të mbrojtjes dhe të përmirësojë
    infektimin.
    Plus, një stimulim i sistemit imunitar shkakton një përgjigje natyrore
    inflamatore, e cila mund të shkaktojë një rritje në kohëzgjatjen dhe
    intensitetin e gjumit. Në thelb, trupi juaj ka nevojë për gjumë shtesë për të bërë punën e tij.
  13. Qëndroni të hidratuar
    Raportet në fakt tregojnë se infeksionet e frymëmarrjes mund të mos çojnë drejtpërdrejt në dehidrim, në kundërshtim me besimin popullor. Sidoqoftë, edhe dehidrimi i lehtë mund të shkaktojë lodhje, dhimbje koke dhe dobësi.
    Ndonjëherë kur jemi të sëmurë dhe të mbingarkuar, ka më pak të ngjarë që të gëlltisim mjaftueshëm lëngje. Lëngu ndihmon trupin tuaj për të larguar bakteret dhe viruset nga sistemi juaj.
    Çajrat bimorë, si ato të gjelbërta dhe të zeza, janë nxitës të fuqishëm të
    sistemit imunitar dhe antioksidantë.
  14. Ushqimet kryesore për shërimin e gripit:
    Gjithashtu, këto janë ushqimet më të mira për të konsumuar ndërsa shëroheni nga gripi.
    Ushqime të lehta, të tretshme lehtë: Përfshini supa me lëng mishi kockash,
    perime të gatuara ose çajra bimorë për të ndihmuar në tretjen e ushqimit.
    Uji: Hidratimi adekuat është çelësi për largimin e virusit nga sistemi juaj.
    Ujë i nxehtë me limon, mjaltë dhe kanellë: Mjalti dhe kanella ndihmon në parandalimin e grumbullimit të mukusit dhe ju mban të hidratuar.
    Xhenxhefil: Bëni një çaj xhenxhefili dhe shtoni mjaltë të papërpunuar.
    Hudhra dhe qepa: Të dyja këto perime ndihmojnë në rritjen e funksionit imunitar.
    Përdorimi I gjithë këtyre terapive mundëson nje fazë të lehtë të gripit ose mënjanimin e tij,ndaj mos I neglizhoni shenjat dhe veproni me mjete natyrale për një shëndet më të qëndrueshëm.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: