PANXHARI (Beta Vulgaris)

Nga Altin Joka

Panxhari e ka origjinen nga Afrika e Veriut dhe ndahet ne 2varietete :i bardhe dhe i kuq.Panxhari ka rreth 80 %uje ne perberjen e tij.U be shume I njohur dhe I perdorur rreth shekullit  te 19 –te,kur filloj te shfrytezohej per perpunimin e sheqerit.Prodhuesit me te medhej ne bote sot jane SH.B.A,Rusi dhe France.

Panxhari  nuk duhet te mungoje ne menune e cdo personi pasi eshte nje korrigjues i shkelqyer i organizmit dhe permban vlera te larta kurative dhe parandaluese per nje sere semundjesh.  Permban midis elementeve te tjere Betanin  e cila  eshte vertetuar nga disa studime qe ulin rritjen e qelizave tumoriale. Permban dhe  Vulgaxantin, antioksidant i fuqishem per rruajtjen e trupit nga infeksionet dhe semundjet qe te cojne drejt kancerit.

Gjithashtu ka nje sasi te mire te fibrave dietike.Fibrat dietike nuk jane njesoj tek te gjithe perimet per vleren qe ofrojne.Panxhari dhe Karrotat jane vertetuar se fibrat e tyre kane nivel me te larte  vlerash se shume perime te tjera sidomos lidhur me shendetin e zorres dhe shendetit Kardio- Vaskular.

Me mire eshte qe te perdoret I pa perpunuar ku mund te perdoret ne lengje te ndryshme ose I marinuar I fresket  I prere hoolle per sallata te ndryshme,ose te pakten te  mos te zihet me shume se 15 minuta per shkak te humbjes se shume vlerave dhe sidomos  te Betanines.
Kur te blini panxhar duhet patur kujdes mos kete pika dhe mos leshoj lengje nga rrenja.Merreni me mire ne kohen e pikut  te sezonit dhe mundohuni te merrni si zgjedhje panxhar te mesem ose te vogel si kokerr.Mos u shqetesoni kur konsumoni shpesh panxhar nga ngjyra e urines apo  jashteqitja pasi eshte dicka normale.

PERMBAJTJA:Ka ne 100 gram  Panxhar ka : 50kalori,3 gr fibra,1.6gr proteina,sheqer 7 gram,9gr karboidrate.

VITAMINAT: B1;B2;B12;C;A          

LENDET MINERALE: Fosfor;Jod;Squfur;Kalcium;Hekur;Zink;Nitrate natyrore;Magnez,Sodium,

Beetroot/panxhari i kuq

PERFITIMET:

• Lufton kancerin e prostates dhe te gjirit • Sherben dhe ndihmon  per semundjen e leucemise.
• Ul kolesterolin e keq.
• Pastron organizmin nga toksinat
• Stimulon melcine
• Ndihmon ne ciklet menstruale
• Lengu normalizon tensionin e larte te gjakut   deri 6 ore
• Ul nivelin e lodhjes dhe depresionin
• Sheron kapsllekun
• Shume i rekomandueshem per grate shtatzena
• Ul rrezikun e semundjeve kardi vaskulare
• Ul temperaturen e trupit
• Pastron fshikezen e temthit
• Rigjeneron qelizat e gjakut
• Permireson shikimin
• Zvogelon mundesine per tu prekur nga  diabeti
• Mban shendetshem organet riprodhuese dhe rregullon hormonet
• Ul nivelin e plakjes dhe e vonon ate
• Rrit energjine e muskujve dhe i sheron ato

Rating: 1 out of 5.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: